Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Σκιρτήματα καρδιάς

 
Ερωτικά, αισθησιακά κι απόψε σε αντικρίζω
κι αυτό που έχω στην καρδιά με μια ματιά στο δείχνω.

Γλυκό φτερούγισμα ψυχής τα λόγια του έρωτά σου στην καρδιά μου
γλυκό μεθύσι της καρδιάς το άγγιγμα και η ματιά σου.

Καλοκαιράκι δροσερό στα χείλη σου ζητάω
και στο κορμί σου πινελιές του έρωτα κεντάω.

Εσύ μου έμαθες να γράφω το όνομά μας στ' αστέρια με το ανεξίτηλο χρώμα των λουλουδιών,
εσύ μου έμαθες να χορεύω με τα τιτιβίσματα των χελιδονιών,
εσύ μου έμαθες να παίζω μουσική με τα πλήκτρα της καρδιάς βαδίζωντας σιωπηλά στα ανθισμένα μονοπάτια του έρωτα,
εσύ μου έμαθες να χαιδεύω τ 'αστέρια με το βλέμμα της άγάπης.

Φύλακας άγγελος καρδιάς
για πάντα ο ερωτάς μας
με τριαντάφυλλα και βαλς
στολίζει την βραδιά μας.

Αισθησιακά κι απόψε στο μυαλό μου εισχωρείς
μ΄ένα βλέμμα, ένα χάδι μη και πρέπει καταργείς
αισθησιακά δική μου όλη νύχτα ως το πρωί
στη σκακιέρα του κορμιού μου κάνεις ματ μόνο εσύ...

Ένα αεράκι απαλό χαιδεύει τα μαλλιά μας
και το σεντόνι απαλά κύλησε στα κορμιά μας.
Πιάνω το χέρι σου γλυκά και σε κοιτώ στα μάτια
φιλάω τα χειλάκια σου, θα σε αγαπώ για πάντα. 

Ερωτικές εξομολογήσεις που έκανα στη γυναίκα μου κατά καιρούς στο pathfinder!



 

14 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κώστα κι από δω
    Φοβερή εξομολόγηση στη γυναίκα σου. Τυχερή είναι!
    Αυτός ο στίχος με τη σκακιέρα και το ματ είναι φοβερός. Όχι πως οι άλλοι πάνε πίσω ίσα ίσα.
    Συνέχισε να διαβάσουμε κιάλλα
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα έχω και άλλα αδημοσίευτα. Με τον καιρό θα τα ανεβάσω.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Κώστα
    Οι αφιερώσεις στη γυναίκα σου είναι η ένδειξη της μεγάλης αγάπης που της έχεις.
    Να είστε πάντα έτσι!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια. Έχω πολλά ακόμη από το pathfinder να ανεβάσω. Τα έγραφα κατά καιρούς

      Διαγραφή
  3. Κώστα,
    εντάξει, φίλε, υποκλίνομαι στα εκφραστικά σου συναισθήματα....!
    Χαίρομαι που ένας άντρας αποδεικνύει ότι ο ρομαντισμός δεν είναι ξένος με το φύλο μας.
    Και τυχερή η γυναίκα σου σε αυτό.
    Πάντα τέτοια φίλε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη ευχαριστώ. Εγώ είμαι πιστός στις παλιές καλές αξίες. Νομίζω ότι είμαστε από τους τελευταίους. Ο ρομαντισμός πια χάθηκε. Φαίνεται και από την μουσική. Δεν γράφονται πια slow τραγούδια όπως δεκαετία 80 και 90.

      Διαγραφή
  4. Υποκλίνομαι!!!! πραγματικά τυχερή !!! να είσαι καλά Κώστα με συγκίνησες!!! καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ Fairelena. Πιστός στις παλιές καλές αρχές και αξίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τρυφερό και ρομαντικό και τούτο
    πολύ όμορφο που της αφιερώνεις και τα μοιράζεσαι και μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κώστα ! να΄μαι και εγώ στο νέο σου σπίτι στο διαδίκτυο . Τι ωραία εικόνα !!Εύχομαι η τρυφερότητα να μη λείψει ποτέ από τη ζωή σου ..Καλό σ-κ με δημιουργία και αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ koulapan. Εδώ θα διαβάζεται πλέον μόνο ποιοτικά αριστουργήματα. Επίσης καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα. Χαίρομαι που σου αρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!